Ceriteraku

Friday, 21 October 2011

~KPOP~

choi siwon
Jang Geun Suk

Lee Seung Gi
Lee Dong Wook
Lee Min Ho

Hahahaha...gelak jahat! Akhirnya berjaya jgk upload gambar pojaan hati ku ini
Comel kn mereka ni...

KPOP... memang sekarang ni hangat diperkatakan di negara kita... 
Tarikan utamanya tentulah pada wajah comel hero & heroinnya kan kan... Super Like!! ngeee~
Teringat lg zaman muda dolu2, drama dari Hong Kong & Taiwan yang selaluku tonton saban hari...tiap2 petang pasti melekat dpn tv2 & tv3. Genre yang diminati waktu tu Kung Fu & Penyiasatanlah hiyarrkkk! Wacha!
Tapi bermula dgn drama Winter Sonata, tak ingat thn berapa 2000+ kegilaan beralih pula ke negara yang terkenal dgn Pulau Jeju & Nami itu... Mungkin juga tema percintaan yang suci dalam setiap drama mereka membuatkan kaum wanita terutamanya tersentuh. (termasuk akulah tu kuikuikui)
Sampai skrg pun drama2 dari korea masihku tonton dgn jayanya. Antara drama yg jadi koleksi dlm simpananku:
i- My Girl
ii- Full House
iii- My Little Bride
iv-Witch Yoo He
v-My Girlfriend Is Gumiho
vi-You Are Beautiful
vii-Secret Garden
Okey, cukuplah tu...tak larat dah nak taip huu~
p/s-minat tu minat jgk tp jangan sampai terbawa-bawa dalam kehidupan seharian. Terutama kalau seseorang tu masih belajar, terlampau leka tonton drama korea kadang-kadang boleh menyebabkan jadi lalai... Jadi, beringat-ingat lah ya! ;)









No comments:

Post a Comment