Ceriteraku

Saturday, 3 May 2014

Mood mengemas


Ruang tamu & ruang makan tanpa ruang pemisah... Kan dah kata rumah aku kecik je... Hmm kemas ke tu??? ;p

Actually, aku baru 3 bulan duduk di rumah comelku ini... Alhamdulillah walaupun tak besar mana tapi aku selesa duduk sini... Kalau tengok dari segi kekemasan memang tak kemas mana, aku belum berkesempatan untuk 5S rumah ni, maklum la hari sabtu pun kadang-kadang aku kerja...Laki aku pun busy beno sabtu ahad, banyak nau aktivitinya...
Kalau tengok bilik tetamu & stor rumah aku memang hazab la, aku pun sakit mata tengok... Inshaallah kalau masa mengizinkan, aku akan pastikan setiap inci rumah aku ni kemas & teratur...yeahhhh!!!

No comments:

Post a Comment