Ceriteraku

Friday, 14 September 2012

Keserabutan melanda....

Tengok tajuk je dah tau yang tuan empunya belog nie memang hidup dengan keserabutan & kecacamarbaan sejak satu dua tiga menjak nie... Hadooi, pening la sampai tak tahu nak cerita macam mana.
Dengan persiapan kahwin yang tinggal 2 bulan lagi, dengan kerja-kerja office lagi, dengan tugas-tugas khas lagi, dengan kerenah pelajar-pelajar lagi haisssyyy berapa banyak dengan laa... maknanya memang serabuttt la sangatnya. Pelase 'cool' la sikit Cik Mai oii.. Macam awak sorang je yang serabut atas muka bumi nie...
Memang aku rasa macam tu pun, sampai aku tak tau nak dulukan kerja yang mana satu, lebih kurang macam nie la situasi aku sekarang...
             




Jadi, untuk menghilangkan seketika serabut yang melanda diri aku nie, baik layannn RUNNING MAN sekejap... Gelak-gelak tengok aksi Gwang Soo (huhuhuhuhu)




Okey, dah kurang sikit keserabutan nie weeeeeee!